Missä muruseni on - Jenni Vartiainen

小豆之家:

作曲 : Immonen, Mariska, Vartiainen
Yöllä taas mä menin parvekkeelle nukkumaan,
夜深又躺在了阳台上
Jotta lähempänä mua ois hän
感觉你就在我身旁
Pediltäni taivas näkyy, ryhdyin oottamaan,
仰望星空,痴心守候着你
Että näen tähden lentävän
一颗流星从天际滑落
Sanovat jos jossain huomaa tähdenlennon niin
我的心上人,你也能看见它的

Toivoa voit silloin mitä vaan
许个心愿吧
Yöllä ylös taivaalle mä pyynnön kuiskasin
对着星光我诉说着心事
Kävisipä pian tuulemaan
我盼望风儿吹起

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
风儿把我的爱吹到心上的人那儿
Leiki hetki hänen hiuksillaan
柔风吹上他的眉梢
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
向他倾诉我的爱,告诉他我有多想他
Kerro, häntä ootan yhä vaan
我会一直在此等待着他

Tyyni oli eilen yö
夜阑人静
Mut kohta kuitenkin
但会感觉
Tuuli henkäisi ja tuntee sain
微风抚摸着我的脸
Joku liikkui lähelläni
有人在向我走来
Koski poskeain
抚摸我的脸颊
Tutun käden tunsin ihollain
有双熟悉的手轻抚我

Enkä enää epäillyt
我不再迷茫了
Vaan tiesin, että voin
但我知道,我..
Niin kuin pieni lapsi nukahtaa
我将像孩子般甜蜜如梦,今夜。
Ilma jota hengitämme samaa ilmaa on
我们呼吸同样的空气
Ja jalkojemme alla sama maa
脚下是同一片土地

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
风儿把我的爱吹到心上的人那儿
Leiki hetki hänen hiuksillaan
柔风吹上他的眉梢
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
向他倾诉我的爱,告诉他我有多想他
Kerro, häntä ootan yhä vaan
我会一直在此等待着他

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
风儿把我的爱吹到心上的人那儿
Leiki hetki hänen hiuksillaan
柔风吹上他的眉梢
Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin
向他倾诉我的爱,告诉他我有多想他
Kerro, häntä ootan yhä vaan
我会一直在此等待着他

Tuuli tuule sinne missä muruseni on
向他倾诉我的爱,告诉他我有多想他

小豆之家敬上!

评论
热度(17)

© 乐 爱 | Powered by LOFTER