Hopefully We're Better Then - Paulina Palmgren

乐LOFTER:

小豆之家:

You shock me like a fire
你如火般热情震惊了我
And now I’m in flames
现在我跻身于火堆之中
How a light ignite it
火焰是怎样点燃的呢
When they said don’t do this
当他们说不要这样做的时候
Felt like a Lift on fighter
感觉像是一个战斗机向上举
And now I'm in shamed
现在我感到羞愧

Though I know you could try
即使我知道你能尽力
I have to wait for tomorrow
我不得不等到明天
And hopefully we’re better then
希望明天过后一切都会有所好转
Oh...


Fed I'm living hungry
我饿了快给我给养
That’s our feeling now
现在这是我的感受
Foolish things straight let me down, oh so sweet.
可笑的事情一直让我的情绪低落 多好啊
Cause of some of key
因为这些原因
And I’m sure it just how it have to be
我能确信自己怎样去克服
Hopefully we’re better then
希望明天过后一切都会有所好转
Oh...


You got me in lightening
你减轻了我的伤痛
You got me so high
你让我飞往高处
You got me inspire
你给我激励
Just like I could fly
仿佛我能飞的更高
You got me in lightening
你减轻了我的伤痛
You got me so high
你让我飞往高处
You got me inspire
你给我激励
Just like I could fly
仿佛我能飞的更高
You got me in lightening
你减轻了我的伤痛
You got me so high
你让我飞往高处
You got me inspire
你给我激励
Just like I could fly
仿佛我能飞的更高
You got me in lightening
你减轻了我的伤痛
You got me so high
你让我飞往高处
You got me inspire
你给我激励
Just like I could fly
仿佛我能飞的更高

小豆之家敬上!

评论
热度(48)

© 乐 爱 | Powered by LOFTER