Happy Together - Charlie Landsborough

小豆之家:

Imagine me & U,I do.
想象着我与你共聚,我想象着。
I think about U day & night.
我不分昼夜的想着你。
It's only right.
这是我该做的。
To think about the girl U love.
想着你心爱的女孩
And hold her tight.
并把她抱紧。
So happy together.
让我们皆大欢喜。

If I should call U up,invest a dime ?
我是否该投进一枚硬币以便给你去电话?
And U say U belong 2 me.
(在电话里)你说你属于我。
And ease my mind.
这使我安逸。
Imagine how the world could be.
试想那样的话世界将变得-
So very fine.
多么美好。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
I can see me lovin' nobody but U.
我无法想象除了你我还会爱上别人。
For all my life.
伴我一生。
When U're with me baby the skies'll be blue.
只有当你与我共聚时天才会蓝。
For all my life.
在我的一生中。
Me & U,and U & me.
我与你,你与我。
No matter how they toss the dice.
无论他们怎样猜测(无论他们抛出什么花色)。
It had 2 be.
我们都会在一起。
The only one 4 me is U.
你是我的唯一。
And U 4 me.
你只属于我。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
If I should call U up,invest a dime ?
我是否该投进一枚硬币以便给你去电话?
And U say U belong 2 me.
(在电话里)你说你属于我。
And ease my mind.
这使我安逸。
Imagine how the world could be.
试想那样的话世界将变得-
So very fine.
多么美好。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
I can see me lovin' nobody but U.
我无法想象除了你我还会爱上别人。
For all my life.
伴我一生。
When U're with me baby the skies'll be blue.
只有当你与我共聚时天才会蓝。
For all my life.
在我的一生中。
Imagine me & U,I do.
想象着我与你共聚,我想象着。
I think about U day & night.
我不分昼夜的想着你。
It's only right.
这是我该做的。
To think about the girl U love.
想着你心爱的女孩
And hold her tight.
并把她抱紧。
So happy together.
让我们皆大欢喜
I can see me lovin' nobody but U.
我无法想象除了你我还会爱上别人。
For all my life.
伴我一生。
When U're with me baby the skies'll be blue.
只有当你与我共聚时天才会蓝。
For all my life.
在我的一生中。
I can see me lovin' nobody but U.
我无法想象除了你我还会爱上别人。
For all my life.
伴我一生。
When U're with me baby the skies'll be blue.
只有当你与我共聚时天才会蓝。
For all my life.
在我的一生中。


Imagine Me & U,and U & me.
我与你,你与我。
No matter how they toss the dice.
无论他们怎样猜测(无论他们抛出什么花色)。
It had 2 be.
我们都会在一起。
The only one 4 me is U.
你是我的唯一。
And U 4 me.
你只属于我。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
How is the weather.
无论天气如何变换。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
We're happy together
我们欢欢喜喜在一起!
So happy together.
让我们皆大欢喜.
So happy together.
让我们皆大欢喜。
How is the weather.
无论天气如何变换。
We're happy together
我们欢欢喜喜在一起!
So happy together.
让我们皆大欢喜。
So happy together.
让我们皆大欢喜。
How is the weather.
无论天气如何变换。
We're happy together
我们欢欢喜喜在一起!

小豆之家敬上!

评论
热度(10)

© 乐 爱 | Powered by LOFTER